روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

دندون در اوردن و بي اشتهايي

1390/4/28 23:16
نویسنده : امیر و مریم
266 بازدید
اشتراک گذاری

طفلک من اگه بخوام روند غذاخوردن تو رو روی نمودار بکشم , می دونی نمودارش چه شکلی میشه؟

میشه عینهو کوه های هزار مسجد.

 

برو بالا

بیا پایین

 

منکه دیگه کم آوردم

چشامو که بازمی کنم می گم خوب امروز چی درست کنم بدم این دختري بخوره نیرو بگیره..........

یکم می گذره می گم : ای بابا این خانوم کوچولو که منو گذاشته سرکار. چیزی لب نمی زنه.

ماشالاه یه روز نمی دونم چطور سیرت کنم

یه روزم که باقاشق دنبال سرت می کنم(آره می دونم مامانی به زور نباید به بچه غذا داد)

جون مامان

جون مامان طفلکت

یه قاشق بخور

آخه چطور چیزی نمی خوری بازم انرژی واسه شیطونی داری , خدا داند وبس

ایکاش یکمی از این بی اشتهاییتو من داشتم

از مامان یاد بگیر ببین هرچی واسش بیارن نه نمی گه

ماشالاه

  

 البته حق بهت می دم

دندون درآوردن توام داستانیه واسه خودش

انگاری قرار گذاشتن تا کامل یکدست نشن دست ازت برندارن

دندونای آسیابتو نیشات دارن همه باهم درمیان

که هم اشتهاتو برده

هم امان امان از این تند تند پی پی کردنت

روزی 6 یا 7 بار پوشک خیس می کنی

دیروز تا ظهر مشکلی نداشتی

اما عصری که اومدم پوشکتو عوض کنم

دیدم وای

پاهات بدجوری قرمز شدن

توام شروع کردی به جیغ وداد

از دست تو دختر شيطون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)