روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

جيغ

1390/4/26 17:17
نویسنده : امیر و مریم
317 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالاه ماشالاه به تو گل دختر

چرا می گم ماشالاه

آخه نمی دونی باید صداتو واست ضبط کنم  تا یادگاری شب عروسیت هدیه ای ناقابل بشه بدم به داماد گلم تا حساب کار دستش بیاد.

وای امان امان از این جیغات

وقتی جیغ می کشی پرده گوش من

بابایی

همسایه این ور

همسایه اونوری

اصلا اینا چیه

دیوار صوتی رو هم می شکنیniniweblog.com

خدای من

خوشحال میشی جیغ میکشیniniweblog.com

عصبانی میشی جیغ می کشی

niniweblog.com

درخواست داری جیغ میکشی

من نمی دونم گلوی خودت چطور درد نمی کنه؟؟؟؟

دیشب من وبابایی داشتیم آموزش می دادیم که

هیسسسسسس

آروم همسایه ها خوابن

نخیر می خندیدی به ریش هممون

یه عده میگی این رفتارا طبیعیه , به حرف زدن که بیفته جیغاش قطع می شه

می ترسم اونوقت که بخوای حرف بزنی باز با سوالای جورواجورت مخ هممونو تیلیت کنی

شوخی کردم عزیزکم

منکه عاشق اون لحظه ایم که سوالای تورو دونه به دونه جواب بدم, آخه قرار بشی دکتر حسابی دوم

 

خلاصه که

 

ماشالاه یه خانومي شدی واسه خودت

مامانی جون من لوس دیگه نباش.

niniweblog.com

جون من نبینم اخلاقیات قشنگت دارن همین جور قشنگ تر میشن

توعزيزمي

قراره تاج سر مابشی

جون من جیغ نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)