روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

فیلم ترسناک

1390/11/17 0:30
نویسنده : امیر و مریم
327 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با بابایی تصمیم گرفتیم یه فیلم ببینیم وای خدای من فیلمه وحشتناک بود

تا 4 صبح نشسته بودیم من خیلی ترسو هستم بابایی هم اینو میدونه اما وقتی فیلم ترسناک میبینم همه رو

 اذیت میکنم جوری که از فیلم دیدن پشیمون میشن  کلی وسط فیلم جیغ بلند حرف میدم که بابایی بترسه

توی رختخواب کلی اذیتش کردم اما بابایی نمیترسید این کارا رو واسه موقعی حال میده که دست جمعی

هستیم همه رو سکته میدم فقط یه جای فیلم که من اصلا نفهمیدم ترسناکه حرف زدم بلند وزدم رو پای

بابایی اون موقع بود که...........

البته ناگفته نماند این کارو میکنم تا فیلمو نبینم که یهوووووووووو بترسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
18 بهمن 90 9:18
سلام مريم جون نيومدي عكس محمدو ببينيااااااااااااااااا