روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

نخوابیدن

1390/11/12 17:49
نویسنده : امیر و مریم
221 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم دیشب تا ساعت 2 بیدار بودی و همش داشتی گریه میکردی که منو نخوابونین من هنوز بازی

میخوام

من و بابایی از خستگی کلافه شده بودیم اوردیمت توی پذیرایی تا شما بازی کنی

الهی قربونت بشم دوباره بردیمت واسه خواب ساعت 3 بود اما باز گریه هات شروع شد اینقدر گریه کردی

که هر چی خورده بودی اوردی بالا(استفراغ)

من خیلی ناراحت شدم چون سر شب بهت جیگر داده بودم و شما هم همشو خوردی از این ناراحت شدم

که اوردی بالا

خلاصه به هر بدبختی بود خوابیدی

منم تا صبح خوابم نبرد اخه شکمت خالی بود و منم غصه میخوردم که شما با شکم خالی خوابیدی

الهی بمیرم

اینم از خوابوندن شما فسقلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عشق مامان و بابا
16 بهمن 90 22:02
سلام عزیزم رمزم 4225856 نظر یادت نره دوستت دارم بای