روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

عاقبت به خير شي

1390/4/30 0:50
نویسنده : امیر و مریم
286 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم بارها بهت گفتم آرزوی من خوشبختی و عاقبت بخیری توست. عاقبت به خیری رو خیلی از

بزرگترا شنیدم اما هیچ وقت به اندازه الان معنیشو حس نکرده بودم.

دلم می خواد آرزوهاتو با پشتکار و اعتماد بهنفس بالا حقیقت بدی. مثل مامان نباش که کلی تصمیمای

 قشنگ می گیره اما پای عمل که میرسه امروز وفردا می کنه. نمونش همین تصمیم  واسه رفتن

 به کلاس یوگا و لاغری خودم.

دلم می خواد هر تصمیمی که واسه آیندت می گیری اول خوب در بارش فکر کنی . جوری نباشه که نصفه راه رو بری , بعد پشیمون بشی و بخوای از اول یه راه جدیدو انتخاب کنی.

البته این حرف من با شکست کلی فرق داره. مثلا ادیسون که هزار بار شکست خورد تا رسید به جایی که الان اسمش رو همه دنیا میشناسن.

گل مامان امروز اتفاقی زدم شبکه جام جم سریال ابوعلی سینا رو یه مقدار نگاه کردم.

دانشمند بزرگی که الان به افتخارش دنیا دانشجو که فارغ التحصیل میشن , لباس شمایل حکیم رو می پوشن.

عزیز مامان بازم می گم الهی عاقبت بخیر شی

دوست دارم گلم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)