روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

درد دلی با خدای سحرگاه

1391/5/14 18:20
نویسنده : امیر و مریم
397 بازدید
اشتراک گذاری

چند مدته که عادت کردی که رو پا بخوابی

راستش بگم هفته که هفت روز داره منو شما 8روزش با کلی التماس و گریه وزاری که خسته ام .

جون مامان بذار بخوابم.

بسه دیگه .

عمو پورنگ تموم میشه میگی مامان بعی بعی اون تموم میشه یکی دیگه

وااااااااااای

بسه دیگه عزیزکم بخواب. چیکار می کنی این همه انرژی ...........

وقتی هم بلند میگم بخواب دیگه روژین میای پیشم میگی مریم مامان مریم سرتو کج میکنی کلی بوسم میکنی

خیییییی .چه آهنگ دلنوازی داره لحنت.

آدمو سست می کنی.

دیگه عصبانیتم کمرنگ میشه.

بخواب عزیزم. منم دوستت دارم. اما حالا وقت خوابه.

دوباره لحنم تغییر میکنه: مامان بخواب دیگه. به جون خودم چشام دارن غیری بیری میرن.

وااااااای ساعت شد 1. من دوباره باید 3صبح بیدارشم.

بابایی صدای خرو پفش بلند میشه.

ای بابا اینم از وزنه برداری. زور زدیم یه برنز گرفتیم.

حالادیگه کفری شدم. لالا

خلاصه شما خوابیدی من اومدم سراغ کامفیوتر

دختر مامان

روزهاتو داری تندوتند پشت سر میذاری. مراقب باش. کوچه های بچگی رو بگذرونی دیگه برگشتی توی کارنیست.

خیلی بهترشدی. از لحاظ رفتاری و کلامی و همه نظر.

نمی دونی ,چقدر دوست دارم لحظه هامونو باهم عوض کنیم.

دلم لک زده واسه اونوقتایی که مامانم وسط حیاط دوتاتشت آب میذاشت و من میپریدم واسه شنا.

الان که ماه رمضونه دلم واسه صدای آرامش بخش مامان تنگ شده که بیاد وصدام بزنه که : مریم پاشو سحره.

دلم واسه دعوای خواهرونه منو ارزو سر شستن ظرفای سحر وافطار تنگ شده. یکی می گفت نوبت تویه . یکی می گفت دیشب من شستم.

واااااااااای خدای من. چقدر این دنیا جاواسه حسرت داره.ایکاش ارزش اون همه ببچگی رو میدونستم.

زندگی سخت شدهدخترکم سخت. قسط قسط قسط وام گرونی گوشت نون میوه. خدا به داد همه برسه

خدایا بازهم شکرت . توبینظیری.

در سخت ترین لحظه ها به دادآدمامیرسی.

دخترکم نمیدونم چقدر میتونی عمق حسرت به دل مونده مامان رو درک کنی. ازخدا میخوام هیچ وقت هیچ وقت لحظه ای رو بی بها از دست ندی.

خدای من به این وقت زیبا و آسمونی ازت میخوام از همه گذشته های باطل من بگذری.

همسری و دختر گلم رو به تومی سپارم. منکه هیچم تو پناهشون باش.

تو این وانفسای زندگی که همه دستشون خالیه. دستمونو بگیر.

دخترک شیطونم عاشقتم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
15 مرداد 91 14:45
قربون اين دختر بامزه برم من.