روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

نظرات (12)

مادر سام
31 تیر 91 15:35
عزیز دلم ماشاله ماشاله خیلی نازه
tina
31 تیر 91 15:36
elahi fadat sham khaleh hezar mashala
پدر کوچولو
31 تیر 91 15:37
ماشاله داره واقعا یه اسپند دود کن براش
یاسمین دختر بلا
31 تیر 91 15:38
واقعا خوشکله هزار ماشاله
pedram
31 تیر 91 15:39
azizam be web ma ham sar bezan mashaala be in kocholoooooooooo
مامی کیارش
31 تیر 91 15:40
وای مامان روژین من عاشق دخترتم از الان واسه کیارش عروسش میکنم ماشاله داره خانمی
دوردونه
31 تیر 91 15:42
روژین ماشاله چه بزرگ شدی دوست دارم خاله جون
مریم
31 تیر 91 15:43
من عاشق وبلاگ روژین هستم طورو خدا بی خبر ولش نکن من هر روز سر میزنم بهش
nima pesare ma
31 تیر 91 15:44
azizamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mashala
زینب
31 تیر 91 15:52
هزار ماشاالله چه دخمل نازی!
الهه
2 مرداد 91 8:41
عزيزم خيلي ناز شده ماشاا....
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 18:49
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟