روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

دوست دارم دخترم

1391/2/3 22:55
نویسنده : امیر و مریم
428 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه اونقدرا بزرگ شدی که بتونیم رو در رو و بزرگونه حرفامونو باهم بزنیم.تجربه نشونم داده هر زمان کاری رو

که اشتباستو واست خطرناکه انجام می دی و کاملا واست توضیحش می دم اونم از جنس واقعیتش راحتتر

قبول می کنی.

البته بعضی موقع ها لج میکنی اما اونم اشکال نداره من تحمل میکنم

 

 

یه چیزایی که از یچگی خودم اونم خیلی کمرنگ راستش دربرابرت شرمنده میشم. به عقلم شک می کنم. دیشب به خودم گفتم ای بابا من با همین هوشم که دربرابر هوش شما قد یه فندقه تونستم یه چند کلاسی سواد دار بشم پس شما پرفسوری روی شاخشه.

 

قربون همه قشنگیای خودت و خدات که همیشه آدمو به زندگی امیدوار می کنیین

 

کاملا حالا پاک وآینه بودن دلتو حس می کنم. گفتن که دل مثل یه کاغذ سفید که با یه اشتباه یه نقطه سیاه روش میشینه . تورو به اون خدایی که هنوز نزدیک به دلته عزیزکم بدیای مامانو ندید بگیر. خیلی منو الگو نکن 

دوست دارم خدایی باشی توی همه کارات خدا رو یادت بیار مطمئن باش موفق میشی

 

ای ییییییی عزیزکم دنیای آدم بزرگا رو هیچ وقت با عالم خودت مقایسه نکن. رشد کن قد بکش

 

اما کاری به کار بقیه آدما نداشته باش. تو خوب باش بذار بقیه شرمنده تو بشن.

 

باز انگاری شروع کردم به نصیحت . ببخش

 

راستش فقط می خواستم از این حرف بزنم که چقدر حیوونا و صداهاشونو بلد شدی

 

ریاضیاتت که شمارش ١ تا ٥ رو خوب می دونی

 

نمی دونم چطور شد که باز رفتم توی خط پند ونصیحت.

 

الهی دلی نشکنه اگه شکست اون دل تو نباشه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار(مامانی شهراد)
3 اردیبهشت 91 23:02
سلا عزیزم ماشالله چه دختر نازی دارینخوشحالمیشم بیشتر با هم آشنا بشیمپیش ما هم بیاین