روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

خلاصه

1391/1/15 1:22
نویسنده : امیر و مریم
274 بازدید
اشتراک گذاری
خوب عید هم تموم شد خیلی خوب بود و خوش گذشت حالا همشو خلاصه برات مینویسم یک روزشو رفتیم کامفیروز عروسی دوست بابابجون بود من تا حالا از این عروسی ها ندیده بودم توی یک دهی بود که همش ساز و نافاره بود رسم جالبی داشتن یک روز رفتیم سروستان دوغ خریدم و کشک بقیه روز هم عید دیدنی بودیم و عیدی میگرفتیم امروز رفتم بازار بازار انقلاب تا واسه تولد شما وسایل بگیرم اخه 27 فروردین تولدت هست یک دختر کوچولو دیدیم که 4 سالش بود مامانش میگفت دخترش سرطلان داشته دختره مو نداشت همه ابرو هاش ریخته بود خیلی دلم براش سوخت دختر نازی بود ولی بعد از صحبت های مامانش خوشحال شدم که 4 ماه هست که دخترشون شیمی درمانی نمیشه و خوب شده خدا رو شکرررررررررررررررررررر به خاطر همه چیز
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
15 فروردین 91 9:44
بي معرفت خونه مام ميومدي.
حمیده
15 فروردین 91 16:37
سلام عزیزم طیبه یادگار رو دیدم، از بچه های نی ریزی....
الهه
15 فروردین 91 20:19
حالا ديگه من ديوونه ام؟
الهه
16 فروردین 91 18:01
راستي تو بعد از چند ماه از عروسيتون باردار شدي؟