روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

ما اومدیمممممممممممم

1391/1/9 2:34
نویسنده : امیر و مریم
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربونم

ببخشید این چند مدت وقتم خیلی پر بود حالا تعریف میکنم

 

مسافرتمون که خیلی خوش گذشت فقط یه کوچولو اذیتمون کردی اونم وقتی میرفتی تو سنترها از پله برقی

 بالا و پایین میرفتی اونم نه یک بار 50 بار خلاصه خیلی خسته شدیم

 

واما عید موقع سال تحوبل شما خواب بودی من و بابایی بیدار بودیم دعا کردیم بعد رفتیم دیدن مامان و

باباهامون با شما و گرفتن عیدی

سه روز مهمون از اصفهان داشتم و یزد لیلا و مژده دوست دوران دانشجویی

یه روزشو کامل باغ بودیم با خانواده هامون یعنی مامان و باباهامون اخه با هم رفت و امد داریم

دو سه روزه که شب ها ساعت 3 شب میخوابی اونم با کلی جنگ و دعوا

الان هم ساعت 2/30 هست و شما بیداری منم دارم مینویسم

اینجا باید یه تشکر به همه دوستان بکنم و اینکه من دیگه عکس روژین رو اینجا نمیزارم

از همه دوستان میخوام به فیس بوکم برن و عکس روژین رو اونجا ببینن البته فقط دوستان فیس بوک به اسم و فامیل خودم هست

اقوام هم تو فیس بوک عکسشو هر روز اپ میکنم

همتونو دوست دارم

عیدتونم مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهسا
9 فروردین 91 17:21
پشت هر كوه بلند سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ كسي ميخواند كه خدا هست دگر غصه چرا؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نكند غم صدايت نكند ظلمت شام سياهت نكند و تو را از دل آنكس كه دلت در تن اوست حضرت دوست جدايت نكند.... سال نو مبارک