روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

سوپرايز

1390/9/22 1:48
نویسنده : امیر و مریم
305 بازدید
اشتراک گذاری

از خونه مامان جون اينا كه اومديم در خونه رو كه باز كردم وايييييييييييييييييييييي خداي من درخت كريسمس

 

بابايي از دانشگاه زود اومده بود خونه درخت كريسمس كه من عاشقشم رو خريده بود در خونه رو كه باز

 كردم خيلييييييييييييييييييييييييييييييييي خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــحال

شدم اخ جون امسال درخت كريسمس داريم

niniweblog.com

 

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

مرسي شوهر گلم

عاشقتم

ميميرم برات

يه بوس گنده واسه لپت

niniweblog.com

خجالت نكش كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
22 آذر 90 2:33
خوشحالم که خوشحالید . امیدوارم همیشه شاد باشید و خنده از لبهاتون دور نشه . روژین عزیز را هم ببوسید . به وب درسایی منم بیان خوشحال میشم .
مامانی درسا
22 آذر 90 23:53
عزیزم منم لینکت کردم و بهت دوباره سر میزنم .
الهه
23 آذر 90 14:10
سلام عزيزم هر وقت كه خواستي بياي وبمو ببيني قبلش بهم يه miss بزن كه بيام عكس عروسيمو بذارم واست ببيني.يادت نره ها.صبح باشه بهتره.
الهه
28 آذر 90 23:06
سلام مريم جون كجايي؟دلواپست شدم مريم جون معذرت ميخوام ولي منم دلم ميخواد اسم دخترمو روژين بذارم اخه روژان به شروين نميخوره.ببخشيد ديگه.