روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

خونه مامان جون

1390/9/21 19:31
نویسنده : امیر و مریم
376 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خونه مامانم بودیم چون بابایی تا شب دانشگاه داشت اینجا مشکل اینترنت ندارم چون adsl دارن

خیلی راحتم از صبح تا شب که بابایی بیاد من پای فیس بوکم هستم و سایتایی که دوست دارم

عصر با هم رفتیم تو حیاط توپ بازی کردیم و حیاط مامان جونو جارو زدیم

کلی با هم حرف زدیم و خندیدیم

مامان جون نهار برامون عدس پلو با گوشت درست کرد به به خیلی خوشمزه بود من این غذا رو خیلی دوست دارم

ظهر شما ساعت 4.30 خوابیدی منم درس خوندم

حالا هم داری با مامانی بازی میکنی منم پای فیس بوکم و نی نی وبلاگم

دوست دارم عزیز شیطونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس
21 آذر 90 23:47
گلم واست سرچ کردم پیدا کردم البوم قلب یخی خواننده مازیار فلاحی