روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

منم توجه میخوام مامانی

1390/2/19 0:07
نویسنده : امیر و مریم
386 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز متوجه شدم که چقدر تو دختر گلم عاشق توجه کردنی.

البته بگم منم زیاده روی کردم توام حق داشتی.

راستش صبح حدودا ساعت 9که بیدارشدی . حس کردم امروز واسه صبحانه میل داری نیمرو سرآشپز رو سفارش بدی.

نیمرو شده غذای اصلی ومورد علاقه تو. هروقت که دیگه میبینم نخیر اصلا هیچ

 غذایی رو نمیپسندی میرم سراغ تخم بخت برگشته مرغکی که هزارتا امید

داشت واسه شنیدن صدای جیک و جیک جوجش.

چاره چیه یه جوری باید شکمرو سیر کرد.

یه کره کوچولو و ماهی تابه  کوچولوی خودتو و .......به به عجب بویی

خلاصه که جونم صبحانه تو میل فرمودیو رفتی سراغ بازی با ادکلن و سیم رابط

 و کلیدو ازاین جور اسباب بازیهای پیشرفته. الهی که همیشه همین قدر قانع

باشی گلم.

یهویی صدایی اومد

دلینگ دلینگ

آره تلفن بود

مامان گوشی رو برداشت و حتما با خودت گفتی الانه تموم میشه

نخیر

صحبتای مامان تازه گل انداخه بود

زنگ دوم

دلینگ دلینگ

گفتی: اووه چه خبره مامانم حالا میخواد بعد ازعمری واسم وقت بذاره مردم 

نمی ذارنکه

گفتی باشه الانه مامانم میاد سراغم

مامان طفلکی که من باشم . تا گوشی رو گذاشتم که بیام سراغت

سه باره:

دلینگ دلینگ

حرفام که تموم شد

خواستم یه سواستفاد کنم و خودم اینبار یه زنگی به خواهر جونم  بزنم .....

تا گوشی تلفنو برداشتم

صبرت تموم شدو زدی زیر گریه

بسه بسه ........

منم اینجام

منم توجه کنین

الهی قربونت بشم دختر خوبم

توهمیشه مرکز توجه منی.

دوستت دارم

بیا بغلم

اصلا سیم تلفونو میکشم

بیا برسیم به زندگیمون دخترم

خب حالا بیا یه کار جدید یاد بگیر

بوس کن مامانی رو( که اینقدر رعایت فیش تلفونو می کنه)

دخترم بوس بفرست

اونقدر تکرار کردم که گفتم الانه صدای همسایه ها درمیاد.

توام باخودت گفتی اوه همون بهتر که مامان با تلفن حرف بزنه اینقدر پیله من نکنه

بلاخره حواستو دادی به من و

وااااااااای اینم یه شاهکار دیگه

خب بیا حالا دالی موشه

توعاشق این بازی هستی

سرتو تا زانو خم می کنی

می گی

ددددددددد

قربون اون د گفتنت که همین جوری رابرا با همه تو کوچه وخیابون دلی می کنی

حالا یه بوس بده به مامان

راستی یادم رفت بگم تو خیابون به غریبه و اشنا همیشه در حال بای بای کردنی انگار 100 سال اونا رو میشناسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شيرين
19 اردیبهشت 90 13:57
salam in avalin bari hast ke be webloge shoma ya behtare begam wbloge rojin joon sar mizanam. che fekre khobi kardin ke khaterate ba rojin bodan ra sabt konin. hatman badha az khondanesh kheili lezat mibare. pishnahad mikonam akse bishtari azash to weblog bezarin