روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

بدون عنوان

1390/2/7 23:33
نویسنده : امیر و مریم
280 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم به گل دخترم

 

منم مامان همیشه نگران

 

عزیزکم :

 

نمی دونم الان که داری این پست رو می خونی چندساله هستی.چه کاره

شدی, ازدواج کردی یانه

 

همین الان که نشستم ودارم حرفهامو به تو می زنم. یه جورایی اصلا فکر نمی

کنم تو هنوز کوچیکی و خیلی از صحبتا واست زوده.

 

میدونی روژینم . جوری دوست دارم باهم صمیمی باشیم که تو فکر کنی من نه مادرتم نه

 

معلمتم . فکر کنی من یه دوستم. چون بعضی دوستا از همه کس بهمون نزدیکترن.

 

دخترم خوب زندگی کن بخاطر خودت وبه خاطر من  که هميشه

  دوست داشتم  زيبا زندگي کنم . دوست داشتم اطرافم هميشه

 پراز عطرياس باشد.( همه خوبند شايد من نمی توانم گلهای ياس

 راببينم ) گل ياس من  دختر عزيزم دوستت دارم .

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)