روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

منو ببخششش

1391/12/29 2:14
نویسنده : امیر و مریم
281 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی غیبتم طولانی بود

اخه گرفتار بوذم

بالاخره پروزه از پمپرز گرفتن شما تموم شد الان 2 ماهه

با اینکه کار سختی بود برا من تنبل اما بالاخره تمومش کردم خوشحالم

البته دو ماهی میشه که تموم شده

حالا میخوام از کارهای جدیدت بگم

کلمات انگلیسی بلدی در حدود 16 کلمه

شعر بلدی 3 تا تاب تاب عباسی خدا روزین نندازی

توپ دارم قلقلیه

مداد و بگیر تو دستات

خلاصه که کلی شیرین شدی من روز به روز عاشقتر

راستی مژده دوست مامان هم حاملست الان 3 ماهشه و ویار بدی داره

یک ماه دیگه هم تولد گل دخترمه تم امسال دادم برات درست کنن هلو کیتی

تقویم هم دادم درست کنن با عکسات که اونم امادست بعدا عکسشو میزارم

این اخرین پست سال 91 هست چهار شنبه عیده و لباس عیدتم هلو کیتی هستش

الان 3 روزه که دیگه رو پام نمیخوابی و کلا میزارمت توی تختت تا خوابت ببره 

امشب ساعت 2 خوابیدی

سی دی هایی که دوست داری هنوز عمو پورنگ +مجید دلبندم هست

عاشق تولد رفتن هستی و تولد گرفتن هر روز کارم شده شمع فوت میکنی و شعر تولد برا خودت میخونی

واییییییییییییی که من عاشقتم میمیرم برات به خدا

امسال عید دوستام از دارن میام شیراز لیلا و مژده و رزیتا احتمالا درگیر اینا هستم امیدوارم بهمون خوش 

بگذره 

من دیگه برم لالا خیلی خسته هستم

از همه دوستانی که مسیج میزنن که وب رو اپ کنم ممنونم

به خدا وقت ندارم همش درگیر روزین خانم هستم از صبح تا شب

همتونو میبوسم بوسسسسسسسسسس

شبتون خوش

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)