روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

ما اومدیمممممممممممم

1391/7/4 0:45
نویسنده : امیر و مریم
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام سلام

اول از همه معذرت بخاطر تاخیر زیادمون …. نمی دونم چرا این روزها حس و حال نوشتن نبود …. ولی اومدم تا با یه پست پر و پیمون جبران کنم…

این دختر گل ما

همچنان علاقمند به سی‌دی‌هاش هست ولی کارتون هایی که می بینه عوض نمیشه هنوز که هنوزه عمو

پورنگ به قول خودت عمو میو ممد

 

**********************

 

مشکلات دیر خوابیدن ها همچنان به قوت خود باقی است . شب ساعت یک الی سه می خوابه تا لنگه ظهر !!! اون وقت ما بیچاره ها باید کله سحر پا شیم !!!

کلمه ها رو بلدی بخونی مثلا (بابا-اب-مامان-مو)هر کجا اینارو ببینی شروع میکنی به خوشحالی

یعنی من بلدم

البته 4 روزه شروع کردیم به کار کردن

نقاشیت هم که بی نظیره یه نی نی خوشکل میکشی میو میکشی وگل

 

وقتی وبلاگ روژین رو باز می کنم خودم خجالت می کشم از این همه تنبلی….. برای ننوشتن در مورد دخترم ، هیچ مشغله ای قابل قبول نیست… ولی چه کنیم که این برنامه ها  و کارهای تلنبار شده این حرفها سرشان نمی شود…..

تقریبا 60 یا 70 کلمه رو میگی اونم با شیرین زبونی از همش قشنگتر کلمه مامان نو که به مامانم میگی

یعنی مامان جون

الهی فدات شم من عشقم

و اما یه چیز دیگه

 

اعتراف :

 

 وقتی نوشته های دوستان وبلاگی را در مورد بچه هاشون می خونم بدجوری عذاب وجدان می گیرم از اینکه من اینقدر کم وقت برای آموزش دخترم میذارم…… برای من هم دعا کنید که مثل شما پر حوصله بشم!!!!

مامان نوشت :

این روزهایم را دوست ندارم . هوای دلم حسابی ابری است و عجیب دلم گرفته … بی دلیل ، بی دلیل….. فقط صدا خنده دخترم تسکینی است برای این دل گرفته …..

دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
6 مهر 91 9:36
سلام تنبل خانوم.ميگم مريم جون ادرس يه جايي رو بهم ميدي كه تزيينات اتاق كودك داره؟ مثل اين برچسب عروسكيا و نوار برا دور اتاقو و چيزاي ديگه