روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

مخملک

1391/4/15 14:38
نویسنده : امیر و مریم
263 بازدید
اشتراک گذاری

تب که داشتی بی دلیل نبود گلم

دیروز دیدم صورتت شده پر دونه دباره بردمت دکتر

اقای دکی گفت مخملک گرفتی الهی فدات شم من

چند تا شربت به شربتات اضافه کرد که همش خواب اور بود

اصلا حال نداره دخترکم

دیشب خاله مژده از اصفهان اومده بود شیراز بیچاره به جایی که بره پیش مامانش اینا اومد خونه ما واسه

شام شب هم موندن ولی صبح زود رفتن چون مامانش خیلی زنگ زدن گفتن بیاین بیان

اخه نگران شما دختر گلم بود

ولی شما سر شب ساعت 9 یا 10 بود خوابیدی

خلاصه اینکه تا ساعت 3 بیدار بودیم من بسکه شب پر خوری کردم تا 6 صبح بیدار بودم لازانیا خوردم و 4

تا پیس پیتزا وای +پفک و چیبس

اینم از مخملک شما در نیمه شعبان

شب هم دعوت عمه من صدرا هستیم

فردا هم احتمالا با خاله مژده اینا میریم هفت خان

البته فعلا وضع مالی خوبی نداریم شاید هم نریم

امیدوارم زود زود خوب شی دختر مهربون بابایی که خیلی نگرانته همه کار داره واسه خوب شدنت میکنه

انشاله زود خوب میشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
20 تیر 91 1:15
عزیزمممممممممممم انشاله زود خوب شه
حمیده
28 تیر 91 1:09
سلام عزیزم حال روژین جون چطوره؟ بهتر شده؟