روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

خیلی خوشحالممممممممممممممممم خیلی

1391/3/30 23:54
نویسنده : امیر و مریم
236 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 30 تیر 91

خدا به من لطف بزرگی کرد

نمیتونم اینجا بنویسم که چی شد چون یه رازه

فقط به عنوان یه خاطره اینجا نوشتم و میدونم همیشه یادم میمونه

خدایا تو خیلی من رو دوست داری

نور الهیی تو همیشه تو زندگی من هست

من وجودتو احساس میکنم

خدا خیلی دوست دارم

زندگیمو خانوادمو همه دوستامو دست تو میسپارم از همشون خوب مراقبت کن

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم با تمام وجودم داد بزنم فریاد بکشم

خدا

خدا

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عاشقتم

تو هستی که ادم رو از فرش به عرش میبری واقعا این حس رو الان میفهمم

ممنونتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده
31 خرداد 91 0:36
به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید.
الهه
31 خرداد 91 9:50
عزيزم نميدونم چي شده ولي خوشحالم واست.معني اسم گرامي داشته شده هست.لقب امام علي هم هست
لیلا
5 تیر 91 14:51
مریم جون نمیدونم این اتفاق بدی که میگی چی بوده ولی اینو بدون که این اتفاق تجربه ای می شه واسه روزهای خوب آینده ات . دلم براتون تنگ شده پاشین بیاین یزد