روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

روز پدر

1391/3/17 19:36
نویسنده : امیر و مریم
294 بازدید
اشتراک گذاری

چون بابایی همه چیر داشت

تصمیم گرفتم بابایی رو ببرم شام بیرون مهمون خودم

بعدش بردمش شهر بازی سوار همه چیز شیدیم چرخ و فلک

ترن هوایی

سورتمه و.......

بعد کافی شاپ

 

کلی بهمون خوش گذشت

از صبح همش مسیج میزدم روزت مبارک تا شب ساعت 12 که روزش تموم شد

همه کارارو با پول خودم کردم

اخر شب دیدم خیلی خرج کردم  شاخم در اومده بود به بابایی گفتم اگه منو دوست داری نصفه پولایی

که خرج کردمو بهم بده اخه خیلی خوشحال بودم حساب و کتاب نکردم فقط خرج میکردم

با کلی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس همه پولامو گرفتم

و کلی خوشحال شدم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)