روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

موفق شدیم

1390/11/8 16:38
نویسنده : امیر و مریم
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

مامانو ببخش عزیزم که دیر به دیر به دفتر خاطراتت سر میزنم

اخه من و شما و بابایی این چند هفته خیلی سرمون شلوغ بود صبح میرفتیم ظهر میومدی نهار میخوردیم دباره میرفتیم بیرون

موقع خواب شما خونه بودیم عزیزم تا اینکه با اینهمه سعی و تلاش به نتیجه رسیدیم

خدایا شکرت میکنم واسه این همه خوبیهات

شکرت میکنم که تلاش هیچ کس رو بی ثمر نمیزاری

شکرت میکنم خدای مهربون که به بنده هات این همه لطف داری اما ما نمیفهمیم

خلاصه دختر گلم این همه کارایی که ما میکنیم واسه شما یه تجربه بزرگ هست اینکه هر کس کاری رو

که میخواد انجام بده و باعث پیشرفت زندگیش بشه باید تلاش کنه مثل من و بابایی که پشت به پشت

هم کارامونو به جلو بردیم و اخر موفق شدیم

از همین جا از عشقم هم تشکر میکنم

امیر جونم ممنونتم عشقم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
9 بهمن 90 10:39
سلام عزيزم.مرسي خوشحالم كه موففق شدي.منظورت امتحاناتونه ديگه....