روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

از افتخارات دخترم

1390/10/29 1:41
نویسنده : امیر و مریم
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

امدم تا از یه دختر باهوش حرف بزنم

عزیز دلم

امشب با بابایی کلی ذوقت کردیم

کلی مهارت یاد گرفتی

بلدی بگی 2 و دو رو با دستات نشون میدی

بهت میگم ماهی چی کار میکنه با لب خوشگلت اداشو در میاری

تو رقصیدن پیشرفت کردی

همه کارارو یاد گرفتی

نشستن

بالا گذاشتن

بالا بردن

پایین گذاشتن

اوردن

بردن

توپ اوردن

به توپ میگی توب

به تو میگی تووو کلی میکشیش

عروسکتو لالایی میگی رو پاهات بعد که خوابید دست میزاری رو بینیت میگی هیسس لالا

قربونت برم همه میگن خیلی با استعدادی

وقتی این کارا رو میکنی کلی به من انرژی میدی

همیشه تو زندگیت سعی کن کارایی انجام بدی که منو شاد کنی

میگن تا سن 3 سالگی شخصیت بچه شکل میگیره اگه اینجوری باشه باید بگم من چه دختر مهربون و

 خوش قلبی دارم

هر کس رو میبینی بوس براش میفرستی

عاشق نی نی های تو خیابون هستی میری عروسکتو بهشون میدی بعد هم یه بوس میدی و میای پیش

 من خیلی مهربونی قربونت برم من

سر سفره تا نی نیت غذا نخوره خودت شروع به خوردن نمیکنی

با مامانی نماز میخونی چادر نمازتو میارم دو تایی با هم نماز میخونیم امیدوارم که خدا همیشه پشت و

پناهت باشه دختر سعی کن هیچ وقت نمازتو ترک نکنی نماز بهت ارامش میده زندگی میده یه زندگی اروم

البته تو نمازت خیلی حرف میزنی خوب این هم از شیرینکاریات هست دیگه مثلا تو قنوت میگی ابی بده

یا میری یه جیزی میخوری میای بقیه نمازتو میخونی قربون شیرین کاریات بشم من

کفشتو خودن در میاری و میپوشی

جورابتو خودت در میاری

کلاهتو خودن در میاری

دیگه خانومی شدی واسه خودت

باور نمیکنی به خدا راست میگم خیلی خانم هستی هر چیزی بر میداری میزاری سر جاش

دستت که کثیف میشه به جایی دست نمیزنی میای پیشم دستمو میگیری میبری تا دستتو بشورم

خلاصه که خیلی مهربون و خانوم هستی و این همه افتخار اتتو داری یکی یکی نشونمون میدی

عاشقتم

دوست دارم

میمیرم برات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)