روژينروژين، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

روژین دختر کوچولوی مامان و بابا

مهارت

1390/6/7 2:38
نویسنده : امیر و مریم
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختري خودم

علت تاخير ماماني اينه ماه رمضون امسال خيلي برا من وبابا امير سخت شده چون 18 ساعت روزه در كنار وروجكي مثل شما ما رو نابود كرده ولي خدا رو شكر گلكم كه دختر شيطوني مثل تو دارم

عزيزكم اومدم از مهارتايي كه 16 ماهگيت ياد گرفتي بگم كلي شيرين و با نمك شدي

اول اينكه فكر ميكني اسم همه ايا هست همه رو به اين اسم صدا ميكني

دوم اينكه عاشق اب هستي مياي در حمام ميگي ابي زي با يعني اب بازي

كلمه ها :

اب

دد

به به

ايا

ابي زي با

از شيرين كاريات

رقصيدنت خيلي خيلي خوشكل ميرقصي

niniweblog.com

كفشتو مياري ميگي دد

غذا خوردنت كه كل زندگي رو كثيف ميكني

niniweblog.com

لالايي گفتن عروسكت و خوابوندش رو پات

niniweblog.com

 

 

راستي اينو يادم رفت بگم

داشتي با بابا امير بازي ميكردي كه ناخون بابايي گرفت به پات  و پاتو زخم كرد البته اندازه سر سوزن چون

 برات تازگي داشت اين زخم كوچولو يك روز كامل من و بابايي رو صدا ميزدي كه ايا پاتو نشونمون ميدادي

 كه نازيش كنيم و بوسش كنيم برات خلاصه منم به همه زنگ زدم گفتم وژين خانوم كلافمون كرده دعا

 كنيد زخم پاش زود خوب شه همه هم قربون صدقت ميرفن

 

دوست دارم

عاشقتم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهسا
9 شهریور 90 16:31
آفرین روژین خاله. موفق باشی عسلم. من لینکتون کردم. مرسی که به من سر زدین. اگه دوست داشتین شما هم منو لینک کنین.
مژگان
9 شهریور 90 18:16
سلام عزیزم رنگ نوشتت رو میتونی عوض کنی سخته خوندنش